Show more

“How the hell did I get ink on that part of my body?!” is just kinda part of The Fountain Pen Experience, I’m realizing

literally i hate the stanford prison experiment so much. even calling it an "experiment" is laughable. there was no control group. no data was recorded. everyone involved was a white american middle class male from the same city and it was a sample size of only 25 people. the guards were coached in intimidation and control tactics used by real prison guards prior to the experiment. Zimbardo himself was super involved and actively coaxed the guards into more extreme behavior.

Asking for donations for family emergency 

Wondering about maybe setting up own single user instance with APub... Though definitely not writing my own stuff. But kinda concerned about potential idle traffic from the fedi network x.x

Also which domain to use v:

If you wear glasses, are they clean? Take a moment and clean them up so you can see a little better.

Mhf.. woke up after a... Half nap half sleep? My sleep schedule is a mess >.< And woke up just barely after time I could go get some groceries... Gonna be a fun night.

Oh

I literally have had the client installed for this and just don't do anything for no reason.

And oh god I forgot how good it feels to have no damn character count limit.

Also hi I'm back to fedi or idk. Wee?

Those that fail to remember the past are doomed to repeat it, over HTTP

Woo, my site has an actual projects page now.

...and navigation. So it isn't a bunch of independent things! That's good I guess?

I have discovered CSS "scrollbar-width" and "scrollbar-color" non-prefixed mozilla-only properties.

Setting it to have transparent track is darn weird.

Aaaand looks like @matrix (matrix.org) is down, and defaced.

Well darn.

Thoughts after leaving abusive/toxic household, longpost rambling (-) 

I got my own place!

Well, rented. And it's not quite my own of course, because Russian renting stuff is weird. Specifically it is not really... Well defined.

Currently making a small thing I always wanted to do... Dotfiles!

Specifically a script and config file format that will deploy things nicely instead of just... silly symlink of everything. The structure of dotfiles shouldn't resemble the structure of the actual destinations, no?

Rararar.

I have completely neglected intra-instance level communications >.<

Hi!

And aw, no "instance only" posting c.c

Oooh.
Mastalab got renamed into Fedilab. Woohoo fediverse~!

tech support customers:
"but you're a god!
you can do anything!"

actual gods:
"see this is the shit we deal with"

(~-?) Feelings about parents, confusion, probably domestic abuse? idk 

Show more
Dragon Style

The social network of the future: No ads, no corporate surveillance, ethical design, and decentralization! Own your data with Mastodon!